Incassocenter incasseert voor bedrijven openstaande vorderingen. Wanneer u een vordering niet op tijd betaalt, nemen wij contact met u op. Dat kan per telefoon, e-mail, brief, sms, WhatsApp of via een huisbezoek. U kunt de vordering in een keer betalen of indien onze opdrachtgever akkoord gaat, een betalingsregeling treffen.
Op deze pagina geven we meer informatie over wat u moet doen als u een vordering niet op tijd heeft betaald.
Betalingsregeling treffen
Heeft u moeite om in één keer het openstaande bedrag te betalen? In veel gevallen kunt u een betalingsregeling treffen.
Saldo schuld opvragen
Wilt u weten hoe hoog uw openstaande schuld bij Incassocenter is? Op de pagina saldo schuld opvragen kunt u uw openstaande schuld opvragen.
Bezwaar maken
Wilt u bezwaar maken tegen een openstaande vordering? Via de pagina ‘Bezwaar maken‘ kunt u een bezwaar indienen.
Hulp en informatie
Op de pagina ‘Hulp en informatie’ leest u alles over wat u kunt doen bij geldproblemen, wat u moet doen als u het niet eens bent met een vordering en hoe u een persoon, zoals een bewindvoerder, kunt machtigen om beslissingen in uw zaak te maken.
Hulp bij geldproblemen
Ziet u binnenkort uw rekeningen niet meer betaald worden? Of heeft u al een langere tijd financiële problemen en geen overzicht meer over uw financiën? Dan is het cruciaal om direct hulp in te schakelen.
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? In onze FAQ hebben we de meestgestelde vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Hopelijk vindt u zo antwoord op uw vraag.
Is uw vraag niet beantwoord? Mail uw vraag dan naar info@incassocenter.nl en vermeldt in uw mail alle benodigde / relevante informatie zoals uw dossiernummer.
Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Bezoek onze klachtenregeling en dien uw klacht in, wij doen ons uiterste best uw klacht naar tevredenheid af te handelen.