Betalen

print

Incassocenter incasseert voor bedrijven openstaande vorderingen. Wanneer u een vordering niet op tijd betaalt, nemen wij contact met u op. Dat kan per telefoon, e-mail, brief, sms, WhatsApp of via een huisbezoek. U kunt de vordering in een keer betalen of indien onze opdrachtgever akkoord gaat, een betalingsregeling treffen.

Op deze pagina geven we meer informatie over wat u moet doen als u een vordering niet op tijd heeft betaald.

Betalingsregeling treffen

Heeft u moeite om in één keer het openstaande bedrag te betalen? In veel gevallen kunt u een betalingsregeling treffen.

Saldo schuld opvragen

Wilt u weten hoe hoog uw openstaande schuld bij Incassocenter is? Op de pagina saldo schuld opvragen kunt u uw openstaande schuld opvragen.

Bezwaar maken

Wilt u bezwaar maken tegen een openstaande vordering? Via de pagina ‘Bezwaar maken‘ kunt u een bezwaar indienen.

Hulp en informatie

Op de pagina ‘Hulp en informatie’ leest u alles over wat u kunt doen bij geldproblemen, wat u moet doen als u het niet eens bent met een vordering en hoe u een persoon, zoals een bewindvoerder, kunt machtigen om beslissingen in uw zaak te maken.

Hulp bij geldproblemen

Ziet u binnenkort uw rekeningen niet meer betaald worden? Of heeft u al een langere tijd financiële problemen en geen overzicht meer over uw financiën? Dan is het cruciaal om direct hulp in te schakelen.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? In onze FAQ hebben we de meestgestelde vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Hopelijk vindt u zo antwoord op uw vraag. 

Is uw vraag niet beantwoord? Mail uw vraag dan naar info@incassocenter.nl en vermeldt in uw mail alle benodigde / relevante informatie zoals uw dossiernummer.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Bezoek onze klachtenregeling en dien uw klacht in, wij doen ons uiterste best uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Contact with us
Direct Contact
Incassocenter beantwoordt graag al uw incasso vragen.
010-310 8000

    BEL ME TERUG